Eagle 5.6 - generovani Excellon v mm

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Říjen 26 21:42:59 CET 2009

ano, toto s drillcfg.ulp mi tu uz poradil Lukas Grepl, je to jednoduche
a funkcni. Jen to nemuzu zaradit do CAM scriptu, ktery mi generuje dalsi
podklady podle vrstev a ucelu dane polozky. Ten druhy postup co jste
uvedl me ani nenapadl ze by byl mozny, porad jsem hledal jen nejaky
command/prepinac v helpu. Moc diky, jdu si to tam dopsat (v PSPadu). :-)
Diky

Tosa