Zvukové ovl. (Bylo:mini antena pro 433 MHz)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Říjen 26 19:27:15 CET 2009

No , kolega tehdy asi tohle nevěděl.... myslel, že když slyší houkačku
uchem, tak 25kHz uslyší elektronika.V každém případě to těch 300 m
chodilo, i když bídně.
Tak přemýšlým, jak 10 Hz modulovat FM  ( řečí ) :-)