Reflow pec a vata + lepidlo

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 26 12:19:41 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 26.10.2009 od nesvacil@posys.cz:

> T962:
> http://cgi.ebay.com/T962-Infrared-SMD-BGA-IC-Automatic-Reflow-Oven-us_W0QQitemZ260409920542QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3ca1a40c1e

A sakra, o tomhle typu, pripadne o tom trochu vetsim jsem take
uvazoval, ze bych si ji eventuelne mohl casem poridit.

> Uvnitr to je nerezove, x 2x ir trubice. Jenze jak cinan setril a co zkazil:
> -zadni ventilator je ihned za vnitrnim nerezem prostorem, chel by dat dal,
> -vnitrni nereze nejde az k dvirkum a podfukuje dovnitr do ridici
> elektroniku nad (zase kousek usetril). Aby tomu zabranil, tak nad
> nerez vyhrivanou casti je vata, na ni hlinikova paska a vepredu je
> ta fuka zalepena izolepou (asi tou maskovaci),
> - zespodu to ma cerpat vzduch, chtelo by to dat trosku vice nad spodni cast,

Sakra, sakra, takze to budes upravovat?

> -meri to dvema cidli, v elektronice je ARM s LCD 128x64, jenze sw
> nelze nastavit vetsi teplotu nez 280, rizeni neni zadny PID proste
> vypne topeni nad 5st a zapne ventilator pod 10st,

Tak to je docela drsny. Neni mozne, ze mas nejaky podezrely kus?

> - mereni teploty je asi o 60-100st C vetsi nez skustecnost tj. PbSn
> se sotva roztavi, cas je asi misto 8min, 12 min. Jeste, aby se to
> vubec roztavilo, tak treba nastavit krivku neustale 280.
> - IR ohrev ma mene nez 600W, pise ze ma 800W, ale to je nesmysl ... nemeril jsem to.

A jsou obe ta topna telesa funkcni? Netopi to jenom na jedno? Techto
peci se podle me proda docela dost, ale je fakt, ze jsou docela levne.
Ufff.

> Proste to nekde opraskli a nevedi co delaji.

Blby, no, chtelo by to sehnat nekoho, kdo ji take ma, jestli funguje
stejne spatne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem