Karaoke

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Říjen 25 20:41:47 CET 2009

To mi je celkem jasné, ale potřeboval bych vědět, jestli ty různé soft profi a hardwarové efekty a filtry odstraní zpěv použitelným způsobem tzn. jestli odstraní i hlasový processing, nebudu samozřejmě uvádět hodnoty o -100db ale, "použitelněji" než soft.
V podstatě se mi jedná o to, jestli má s tímto někdo konkrétní zkušenosti.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 25, 2009 8:14 PM
Subject: Re: Karaoke

Posuďte sám.

Odečtěte L od R, čímž potlačíte souhlasnou složku signálu (pozici zpěváka).
No a teď si to pusťte, co z toho vzniklo. Uslyšíte ozvěnu zpěváka. V
podstatě uslyšíte veškerý processing, který nebyl monofonní (chorus, reverb,
...). Primitivní karaoke lze udělat tak, že před odečtením ořežete HP
filtrem 160-200Hz, takže stereofonné složka do tohoto kmitočtu zůstane
zachována, nad něj už bude potlačena. Profi karaoke efekty se ještě snaží
odstranit reverb a pracijí vícepásmově (řeč není spojité spektrum).