prodluzka IR a IP Box

DeeJay deejay@email.cz
Neděle Říjen 25 10:46:38 CET 2009

Ted je otazkou zda nemam 36kHz prijimace a IP box nahodou nema 56 ...
Vzal jsem si na pomoc prijimac od Girdera a ten prave neni schopen prijmout
relevantni hodnotu (proste na kazde tlacitko jen ruzne kody a nic
opakujiciho se)
Kdyz vezmu dalkac od humaxe chodi to spolehlive, jak naprimo tak pres
prodluzku projde ten stejny kod - takze vidim zakopaneho psa nekde jinde -
proto by se hodil popis jak tenhle IP box a nejspis i drembox dalkac funguje

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Sunday, October 25, 2009 7:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: prodluzka IR a IP Box

Pravdepodobnost, ze by to bylo jinou pracovni frekvenci IR blikani je
nepatrna -
kdysi jsem pouzival 56 kHz IR prijimace a nornalne jsem je zkousel 36kHz
dalkovym ovladanim od televize -

Zkuste tim koncem co ma blikat na IPBOX blikat na tu ctecku IR (spinejte to
treba dratkem) - jestli to produkuje nejaky vystup

Nezapojene vstupy musi byt v HIGH - jste si toho vedom ?

Na zapojeni se mi spise nelibi, ze NE555 v klasickem zapojeni nedela presne
obdelniky ve stride 1:1  - stav HIGH je vzdycky o neco delsi nez stav LOW -
prijimace IR spise snaseji kratky impuls a dlouhou pauzu nez naopak

I tak - S IR prijimaci delam porad, ale IR prodluzku jsem zatim nepotreboval

Zdravi Petr Kubac