Pokojovy termostat

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Říjen 25 07:53:08 CET 2009

Hmm, to je "trosku" jine zadani, ale take snadno resitelne. V tomto pripade
bych pouzil moduly Jablotron, potrebny pocet termostatu TP-83 jako vysilace,
a k nim jeden, nebo nekolik prijimacich modulu AC-82 (kazdy ma dve vystupni
rele), nebo, v pripade vice nez ctyr pokojovych jednotek, jeden modul
AC-8014/814 (nutno konfrontovat s cenikem a zvolit vyhodnejsi reseni) Vse
samozrejme doplneno potrebnym poctem silovych rele. Toto reseni je ovsem
neco uplne jineho, nez puvodne pozadovane, cena bude "trochu" vyssi, nez
nizka, ovsem vsechny ostatni parametry, vcetne komfortu, designu a moznosti
rozsireni jsou take o mnoho trid vyse.
Vladimir

Píšou tam max. 16A. V navodu je fotka pripojovaci svorkovnice, nepripada mi
moc vhodna na tento proud.
Je to na primotopy, takze bych chtel neco robusniho - trosku predimenzovane
spinaci rele. Vsechny primotopy maji svoji zasuvku, takze bych je mohl
spinat primo v rozvadeci nejakym rele na din liste. Neni nejaka centralni
jednotka pri vice okruhu a nekolik teplotnich cidel?

Michal Gregor