DVBT z Makra

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Říjen 24 21:43:13 CEST 2009

Hm, tak  DigiPal  je zatim _nejtupejsi_ prijimac, co jsem mel moznost
vyzkouset. Je pravda, ze ve vsem ostatnim je trochu dale. Dokonce vyhral
v letnim testu STB
( selektivita):
http://www.digizone.cz/clanky/velky-letni-test-set-top-boxu-3-selektivita/
Doporucuji projit i prispevky uzivatelu, potvrzuji moje zkusenosti :
http://www.digizone.cz/clanky/velky-letni-test-set-top-boxu-3-selektivita/nazory/vse/
Menu je pekne , intuitivni ale co je platne, kdyz v miste , kde treba
Interstar 8100, nebo iCan (o2)  jede naprosto v pohode bez jedine kostky
DigiPal kostkuje a vypadava.   Take nema ve std-by dle zvyklosti
pruchozi SCART. Ja jsem ho vracel ve 14 den. lhute. Krom te citlivosti
bylo jinak vse OK. Ale kupte si auto, ktery nema motor :-(
 Technisat bych vzal uz  asi jen DVB-S. Kdo ma DVB-T slabsi signal, nebo
vzdalenejsi vysilac tak DigiPal NEBRAT!!!
JaKub