Zvuk TV

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Říjen 24 14:14:46 CEST 2009

Uz je zlevnili :o)) http://sux.cz/1b78

**************

V Tescu jsem minuly tyden koupil
http://direct.tesco.com/q/R.202-0095.aspx
Byly ve sleve za 450,- Kc. Funguji prekvapive dobre, kazdy ma svuj prijimac,
takze lze dat jeden treba do kuchyne a druhy na wc. Nebo proste kamkoliv,
dosah je po celem dome (pres 4 steny) bez problemu. Ma je take Conrad pod
oznacenim Vivanco, ovsem cena je 2500,-
Vladimir

******************************

Je plno bezdrátových sluchadiel s dosahom cez 10 m ale to by sa muselo
vykuchať a prerobiť na repráky. Ideálne by bolo,keby to počúvali na
sluchátka ale to by asi nebral nikto - sedieť u piva so sluchátkami na
hlave.

                                                                       Peter

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4534
(20091022) __________