DVBT z Makra

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Sobota Říjen 24 12:21:33 CEST 2009

Nojo, ale ono je prijemne to ovladat jednim. Myslim kanaly i hlasitost.

Ja jednoznacne doporucuji DigiPal. Zvuk mam vytazeny pres receiver do beden
a neni problem.
Po dlouhe dobe jsem potkal neco, co nema Cinsky firmware
a je videt ze u toho nekdo premyslel kdyz to psal.
Mam ho doma par mesicu a ani jedno zatuhnuti, reset, ...
Reakce na klavesy bleskove, nabehnuti za sekundu a kupodivu i buffer klaves.
To jsem nepotkal ani u pomale Panasonic telky za 70 KKc, ani u mlade Sonky
za 30KKc.
A ze by ten buffer obe potrebovaly jak sul.
Vratte to, pridejte si 300 a kupte Digipal. :-)

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 24. října 2009 12:05
Předmět: Re: DVBT z Makra

No ja jsem ho take koupil pro souseda.... budu to montovat pristi tyden,
jestli s tim bude nejakej problem, tak to tedy mam radost :-(
Koukal jsem na to, je to jak krabicka od cigaret, tak predpokladam, ze v
tom nic nebude :-(
V kazdem pripade je spatne, ze vsichni davaji zvuk na TV prijimaci na
MAX a reguluji hlasitost ovladacem od DVB-T.
DVB-T bych dal na MAX a regulaci hlasitosti sveril TV prijimaci.
JaKub