skoro piatok - japonsko

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Říjen 23 17:15:05 CEST 2009

Hezky den vsem,
prave jsem se vratil z turecka a s pravym tureckym zachodem jsem se setkal
jen jednou na jedne plazi. Jinak normalni evropske s tim, ze maji u kazdeho
wc jeste jeden kohoutek navic a ten , jak rika "krokodyl Dundee",  je na
myti zadku. Ma to vyvod trubickou v zadni casti wc. Jinak mohu Turecko
kazdemu doporucit. Krasna velka zeme. Byl jsem velmi spokojen s hotely, s
jidlem a hlavne s pocasim. V teto dobe 25 a posledni den i 30 st., coz uz na
mne bylo dost. Vetsina hotelu hned u more, bazeny vnitrni i venkovni, a
koupani v mori super.
Teplota vody v mori cca 25 st.
Hezky den Jindra Polivka

To by me zajimalo co japonci rikaji na turecke zachody :)

BTW.Z hlediska fyziologickeho je turecky zachod nejprirozenejsi a
vsechno je v tom spravnem uhlu...

snehulak