skoro piatok - japonsko

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Říjen 22 19:57:12 CEST 2009

Abys se nedivil, na verejnych zachodcich je urcity pocet tech tureckych
zachodu .. myslim, ze na letisti v Tokiu to bylo pul na pul

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Snehulak
Odesláno: 22. října 2009 19:50
Komu: HW-news
Předmět: Re: skoro piatok - japonsko

To by me zajimalo co japonci rikaji na turecke zachody :)

BTW.Z hlediska fyziologickeho je turecky zachod nejprirozenejsi a
vsechno je v tom spravnem uhlu...

snehulak

2009/10/22 Serych Jakub <Serych@panska.cz>:

> Ne, kdysi jsem na to taky koukal jak puk, znami to maji doma. Je to
sit&go. Proste sednete a nez chcete odejit stisknete tlacitko nejakeho
predvoleneho programu a ono se to o vas postara asi tak na urovni automycky.
Mozna Vas to nakonec i navoskuje (nebo mozna napudruje)  :-)))

> V JP je to pry naprosty standard a udajne to takhle maji vsude, lisi se to
jen inteligenci automatiky, mnozstvim programu atd.