skoro piatok - japonsko

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Říjen 22 16:13:07 CEST 2009

no to prave neviem ci sa pouziva papier alebo nie, takze som tlacitka
radsej nechytal a postupoval tak ako ma doma naucili :-))) Takisto
netusim ci ta voda co strieka zospodu horuca alebo studena :-)
Este som si bol pozret na autobusovej stanici odkial mi rano odchadza
autobus aby som ho nezmeskal. Nastastie tam maju len nejakych 12
ostrovcekov, takze porovnavanie obrazku na listku s obrazkom na vyveske
nezabralo viac ako pol hodinku :-))