Dvoje napajeni a Eagle

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Říjen 21 16:09:45 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    trosku tu valcim s Eaglem a nevim, kde najit reseni. Mozna nekdo
bude vedet :-)

    Mam v zapojeni dva integrovane obvody NE555, kazdy ma svoje oddelene
napajeni ze samostatneho zdroje. A v tom je kamen urazu, protoze mi je
Eagle stale chce spojit dohromady. Zkusila jsem kazdy obvod pripojit
pomoci GND1 a GND2 pripadne VCC1 a VCC2. To ale nepomohlo a jeste na me
kontrola remca, ze jsem prepsala PWR NET jinou sbernici.

    Napada nekoho, jak to vyresit? Urcite to nejak musi jit, ale nevim
jak :-(

    Predem moc dekuji :-)

					Saša K. Svobodová