ATMega8 problem

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Říjen 21 08:34:37 CEST 2009

Panove, radite vsichni usilovne, ale bohuzel spatne. Teda jedina
pripadne dobra rada je koupit novy. Nikdo z vas se neobtezoval podivat
na schema:(
Nepredpokladam, ze by Presto psal vyse zminenou hlasku kvuli
oscilatoru (zvlaste, ze do schematu asi nevidi, ze). Reset je vyuzit
coby IO pin, takze po prestaveni fousu nebude serial programovani
fungovat a je treba pouzit HV paralelni (ci jak se to presne jmenuje)
Marek