Eagle - více desek v jednom souboru

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 21 07:51:05 CEST 2009

to je v pochopitelne. Co (aspon ja) nechapem je ze ked si to uzivatel
naseka sam na svoju dosku tak im tam bude freza behat pol hodinu. Kdezto
ked to ich pacovnicka alebo nejaky automaticky skript hodi na dosku tak
aby stacil jeden prechod ich frezou oblubenej velkosti ktorych nakupili
pol tony tak to imho cele nakoniec vyjde lacnejsie...