mini2440

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Říjen 20 20:14:24 CEST 2009

Omlouvam se, ale spatne jsem si precetl vasi odpoved "odstranit ochranou folii s touchscreenu". U cteni a psani emailu jsem delal nejak moc veci na raz takze jsem si to prelozil jako vymenit touchscreen :-). Zkusim to, diky za tip.

MG

Odesílatel: hw-list-bounces@list.hw.cz [hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Kamil Rezac [krezac@gmail.com]
Odesláno: 20. října 2009 19:29
Komu: HW-news
Předmět: Re: mini2440

Myslim, ze s kvalitou displeje to nijak nesouvisi - proste rastr
displeje koliduje s rastrem folie. U jineho displeje se to muze stat s
jinou folii.
Za dob zacatku PDA se jako low-cost varianta folie na displej
doporucovala wrapovka (takova ta folie, do ktere se bali potraviny).
Vzhledem k cene bych to klidne zkusil...
KR