Re: Eagle - více desek v jednom souboru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Říjen 20 16:26:55 CEST 2009

Pokud se nepletu, tak zde uvedeny postup ma jeden (celkem zasadni)
nedostatek. Precislujou se vam soucastky. Takze potisk muze byt celkem
na ..... bzuma:)
Z toho hlediska se mi zda lepsi spojit to v nejakem
gerber-manipulacnim programu nebo (jeste lepsi) to nechat na vyrobci
desky.
<nicim_nepodlozeny_nazor>Pro vyrobce desky je to proces naprosto
prirozeny, zabere mu skoro nulovy cas, muze si tim optimalizovat
kombinovani s dalsimi zakazkami, takze ho snad dela bezne a
zadarmo.</nicim_nepodlozeny_nazor>
Marek