OT - test GSM mobilu, jak to je s citlivosti

nesvacil@posys.cz nesvacil@posys.eu
Pondělí Říjen 19 21:55:39 CEST 2009

Zdravim,
hledal jsem na inetu test telefonu, kde by byla uvedena citlivost v dbm.
Nasel jsem jen test z roku 2000. Zadny vyrobce to na webu neuvadi.
Jedna se mi o to, ze bych chtel koupit telefon... je mi jedno jaky, ale
aby mel dobrou citlivost (samozrejme by nemel vazit 5kg, mel by byt
novy, atp.).

Muzete neco doporucit ?
Zatim jsem se dival na vydrz v pohotovostnim rezimu, rikam si, ze by to
mohlo odpovidat citlivosti telefonu tj. cim vetsi vydrz, tim by mohla
byt vetsi citlivost, ale stejne mi to prijde jako velka loterie.... .

dik Jirka