OT Vyber mobilu

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Říjen 19 20:23:06 CEST 2009

Ja asi trochu zariskuju a objednam z Ciny. Sice deklaruji zaruku 1 rok,
ale vzhledem k postovnemu bych ji spis nevyuzil.
Dual sim modelu je tam vetsina. Mobily s TV (analog. nebo digit.) jsou
od 100$, s wifi+analog. TV od 120$, ale kombinaci wifi+digi TV jsem
zatim nenasel. A to hledam docela dlouho. :-(

Nad praktickym vyuzitim taky premyslim. Doma DVB-T bez venkovni anteny
nechytime. To bude mobil bez sance asi mimo velka mesta. Wifi s interni
mini-antenou na tom asi o moc lepe nebude. Ma nekdo zkusenosti?

Z.