mini2440

Martin Patka hwmp@semily.net
Pondělí Říjen 19 19:00:29 CEST 2009

Zdravim,

reinstalace je pomerne jednoducha, horsi to je s tim sehnat ten spravny
image (pokud si ho nechcete kompilovat sam). Vsechny image, ktere jsou
oznaceny jako "english", nakonec stejne mluvi cinsky...... Puvodni
image sice byl opravdu anglicky, ale zato mel prehozeny osy X a Y
na touchscreenu.....

Pri te reinstalaci je jediny zadrhel (sice to je v manualu napsane,
ale da se to snadno prehlednout) - ta programovaci utilita vyzaduje
najednou jak RS232, tak i USB (po RS232 se posilaji prikazy, po USB data).
A to USB je aktivni jen pokud je prepinac v poloze "NOR"  (v NOR je
BIOS + fleshovaci utility). Bootloader a OS se nahravaji do NAND, takze
je to pomerne bezpecne opatreni i v pripade, ze behem flashovani
zakopnete o napajeci kabel (vyzkouseno :-)..

Nevim jak v linuxu, ale v CE se na tu kalibraci displeje lze "doklapat"
temi uzivatelskymi tlacitky (emuluji sipky, tabelator a enter) ..
To co se tam nahraje z hotovych image, je totiz asi o pul displeje
posunute a na levou cast dipleje se nedostanete :-)

Jinak ten linux pouziva busybox, nevim, zda je to i v tomto pripade,
ale mel by to byt jen link.  (momentalne se nepodivam, nejak mne ta
cinstina omrzela a tak tam mam tedka CE).....

Co se tyce toho moare, tak sikme jsem nepozoroval, zata je tam dost
vyrazny pravouhly rastr.....

Zato mne docela prijemne prekvapila zvukova cast - nejsem zadny
hifista, nejake mirne zkresleni nepoznam, ale jak ve sluchatkach, tak
i v reprobednach to hraje docela prijemne.

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator

  _____