[OT] Vysvetleni nehody na prejezdu

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Říjen 19 15:57:26 CEST 2009

Kdyby mel vytocena kola, tak bych si tipnul, ze prijel ke srankam, zjistil
ze jso spadly, tak se chtel otocit a vzit to jinudy. No a jak couval (mozna
i razantne, kdyby spechal), tak zavoru z tohoto uhlu prehlidnul snadno - a
najel si blbe a byl blizko. Nema vytocena kola, ale mozna to chtel srovnat a
vyjet.

Mozna. A nebo to bylo nejak uplne jinak.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 19, 2009 3:51 PM
Subject: [OT] Vysvetleni nehody na prejezdu

Hezke odpoledne,

    chci se zeptat mistnich ridicu :-) Muze mi nekdo nejak rozume
vysvetlit, jak se povede nehoda, jako je na techto dvou fotografiich:

http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/Hadanky/zavory_1.jpg
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/Hadanky/zavory_2.jpg

    Nejak proste nechapu, jak se mu to povedlo...  Stalo se to nekde u
Zvolena.

    Omlouvam se za OT, ale proste mi ne vrta hlavou uz nekolik dni.

Saša K. Svobodová

Odchozí zpráva neobsahuje viry.

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 9.0.663 / Virová báze: 271.1.1/2445 - Datum vydání: 10/19/09 08:40:00