Casopis Robot Revue

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 19 15:23:30 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 18.10.2009 od Serych Jakub:

> Ja mam hlavne strach (nulte cislo prislo tusim ve trech vytiscich k
> nam do skoly), ze ten casopis nemuze ustat velikost respektive
> malinkatost ceskeho casopisoveho trhu.

Tak ja bych to jeste nehodnotil. Objednal jsem si nulte cislo a dnes
jsem si koupil prvni cislo, abych tu snahu podporil. Predplatne jsem
zatim odlozil, protoze si pockam, o cem to vlastne bude. Vzdyt ten
casopis teprve zacina, nema jeste absolutne zadnou inzerci.

Zatim je na hodnoceni prilis brzy, teprve uvidime, jak se vlastne
casopis vyprofiluje. Jestli to bude plnohodnotny casopis se zajimavym
obsahem opravdu pro ctenare. Nebo treba platek rodinneho typu,
obsahujici navody ke stavebnicim inzerenta ci pritele.

Dnes je to hlavne o tom, ze kazdy ma pocitac a pripojeni do internetu,
robotik samozrejme take. Takze pokud casopis ctenari nenabidne neco
opravdu rozumneho a zajimaveho, ty tistene inzeraty si proste kupovat
nebude.

Dal bych tomu cas a uvidime sami...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory