OT: Paragliding BYLO: Casopis Robot Revue

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Říjen 19 14:56:42 CEST 2009

V CR padaji jen zkuseni piloti na strojich v bezvadnem technickem stavu, kdyz syna sverite nejakemu nezkusenemu, s vrakem, ktery sotva drzi pohromade tak se mu urcite nic nestane. :-)
V CR si clovek bohuzel muze poridit tak nejaky ultralight a kdyz pri letu podlehne iluzi, ze sedi ve skutecnem letadle je to zpravidla to podledni cemu podlehl.

Jirka

>Nebudu to nikomu rozmlouvat a ani nikoho presvedcovat co je a neni
lepsi. Letani se mi libi, jsem modelar, ale po tom co se posledni dobou
deje, vcetne uhoreleho znameho (zena a dve male deti), jsem zrusil i
objednane vyhlidkove lety pro meho syna. Nejsem prehnane opatrny, ale
vsechno ma sve hranice.

Radek Vicek