Izopropylalkohol × Aceton

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 19 14:35:17 CEST 2009

Jak resite desky s konektory, pinheady apod.? Priznam se, ze jsem zatim
neprisel na neco uspokojiveho.

Ted to delam tak, ze osadim vse co lze koupat bez nebezpeci a soupnu to
do IPA do UZ pracky. Pak doosadim zbytek a domeju to opatrne v misce
stetcem to co se tam naslintalo nasledne.

I tak uz se mi parkrat stalo, ze mi navzlinal IPA s kalafunou do patice
nebo konektoru a bylo zle. :-(

Radek Vicek