Re: Izopropylalkohol × Aceton

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Říjen 19 11:12:24 CEST 2009

 19.10.2009, 11:06:04

Organicka chemie neni zrovna moje parketa, ale kdyz se podivam na
prislusne maluvky:
http://cs.wikipedia.org/wiki/1-propanol
http://cs.wikipedia.org/wiki/Líh
tak bych rekl, ze etanol i propanol tvori obdobne molekuly podlouhleho
tvaru, pricemz pricny rozmer je zhruba stejny a podelny je u propanolu
vetsi v pomeru cca 3 : 4. Nejak se mi nezda, ze by zrovna tento rozdil
dokazal zpusobit tak zasadni zmenu v penetracnich schopnostech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz