Rychlost USB sitovky?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 19 09:54:52 CEST 2009

2009/10/19 Jiri Sladek <sladek@iol.cz>:
> Zdravím.
>
> Nevíte náhodou, jestli síťová karta v provedení USB může dosáhnout podobné
> rychlosti přenosu dat, jako klasická síťovka 100Mbit na mainboardu?

Teoreticky snad může, USB hi-speed má až 480 Mbit. Jde o to, jestli ta
síťovka má skutečně hi-speed nebo jen full-speed (=12Mbit).

> Mám notebook a chci minimalizovat počet nutných kabelů. Domíval jsem se, že
> na jeden port USB připojím HUB a na něj USB sťovku, klávesnici, myš a čtečku
> bankovních karet, a že to pojede slušně rychle. Ale ouha, rychlost takto
> připojené USB síťovky je jen zlomkem rychlosti onboard síťovky.

Teoreticky by snad nebyl problém, do 480Mbit by se to všechno vešlo,
pokud je i ten hub hi-speed, ale problém může být v tom, že přes něj
běhaj data z několika zařízení. To se na rychlosti taky může podepsat.

P.K.