Paragliding BYLO: Casopis Robot Revue

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Říjen 19 09:10:41 CEST 2009

To je hodne flamovate tema, kazdy pilot bude hajit prave tu svoji...

Ja mam jednoznacne doporuceni:
http://www.macskola.cz/
Zdenek Trcka, ktery tu skolu uz vic jak 10 let vede je nesmirne zodpovedny a co se tyka letani i prisny instruktor. Na druhou stranu je v tehle skole uzasna pohoda, sranda a skvela atmosfera budovana pravidelnymi "vecirky". Vice kdyztak soukrome, at neobtezujeme asi tak 99% neletajicich clenu teto konfery.

Jakub Serych