Re: Součástka AD9854/52

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Říjen 18 21:43:41 CEST 2009

Vzpominat nemusim, dohledal jsem si jejich tehdejsi nabidku:) Cena
byla 882.90 + DPH + dobirka (130).
Byla to sice nabidka z unora 2006, ale nevidim moc duvod proc by se
cena mela vyrazne zvysovat, spis bych rekl, ze soucastka mozna stoji
stejne a dolar sel dolu. Vsak je poptejte, velmi ochotne a rychle
tehdy zareagovali.
Marek