[OT] Jak primo na tiskarnu pres USB + carove kody?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Říjen 16 08:04:40 CEST 2009

Ja to resim tak, ze (carove kody) kreslim prave pomoci LineTo. Na
drobny problem jsem narazil jen z toho duvodu, ze jsem si (z duvodu,
ktere jsou zde nepodstatne) nastavil souradnicovy system na milimetry
+ pro jednotlive carove kody (na strance/nalepce jich muze byt vic,
ze:) nastavil sirku cary (v mm). Zejmena u tiskaren carovych kodu je
treba dat pozor na to, aby byla sirka cary nasobkem sirky pixelu
(proste to prepocitat z DPI). U laseru/inkoustu to neni problem (DPI
600 a podobne), ale ty specializovane tiskarny mivaji treba jen 144
DPI. Pri nevhodne zvolene zakladni sirce cary byval (zejmena drobny
delsi kod) necitelny. Od te doby co si sirku cary prepocitam pres DPI
nemame problem i s carami tloustky 1 pixel a hodne dlouhymi kody
(vesmes Code128). Pouziti v prumyslovem prostredi (stitky za chvili
zaprasene)
Takze - nebat se toho:)
Marek