praca

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 15 22:03:40 CEST 2009

Mily Petre,

  Nepujdu tam, jazyk se opravdu naucit neda, kdyz nejsou bunky. A nejaky
papir, na kterym bude CERN je mi ukradeny,  primarne potrebuju mit neco
v hlave, papir shori ale do hlavy selektivni destrukci neudelas. A pokud
ano, selze cely system, coz by z globalniho hlediska ani tak nevadilo ...

  Do CERNu bych rad, no jenze ja se tu mastim s jednim clankem uz ctvrty
mesic a furt ne a ne ho dopsat ... porad mi chybi ta myslenka na tu nobelovku
... Fotky z robotour jsou porad ve fotaku, ani nebyl cas se na ne podivat.
Porad urychleny.... Dyt ja bych tem protonum delal konkurenci :-D A
nakonec mam fajn sefa, nemam proc bych menil. On vydava rozkazy, ale
jakmile zaplni mou command cache LIFO, tak buffer overflow a musi si
ty prikazy vyjimat sam az do kompletniho rebootu :-D

  No a nevim co jsi nesl, jestli moje auto, ci neco jineho, nase roboty se
snazime delat dvouchlapove. Z tech dvou jeden chlap kouka a rve na druheho
chlapa, ktery robota tlaci :-D Mas proste smulu ze jsi se toho robota
pokousel nosit :-D

Franta.