praca

Petr Hronek trit@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 15 00:39:11 CEST 2009

>Když do toho přidám slabou radiaci, slušný personální výběr, a
>kontrolovanou stravu,
>nedá mi to, ale připadá mi, že CERN je hnízdo na plození nových
>olympioniků, a nějakým
>urychlováním částic to beztak jen kryjí ...

>Tak a odteď zavedou střelbu, kterou ještě něměli ...

To by mohlo být docela sranda, lehce modifikovaná kulka, a řídit ji magnety
podél velkého okruhu:

asi takhle
Bum
1, 2, 3, 4, 5, 6 k zemi! hvízd 1,2,3,4 hvizd 1,2 hvizd, hvizd

jen by střílet musel z nějaké keramické flinty.

>Já kdybych uměl jazyk, tak do CERNu jdu hned ... mimo jiné z důvodu že se
>dá hrát ve
>volném čase arkanoid ve velkém, s malými částicemi, a pořádnými
>audiovizuálními efekty
>:-)

Kdyby byl nějaký lehce magnetický míček... Co takhle chytrá plastelína?
Odpálit ji směrem do chorby...

Jo, jo, jazyk...