mpeg2 enkoder pro 30 kanalu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Říjen 14 21:12:11 CEST 2009

Ja bych si dovolil jeste jednou k tomu  puvodnimu pozadavku prenest
"nekam" 30 TV kanalu.
Jsou to "bezne" kanaly?  Bezne myslim takove, ktere se daji naladit na
DVB-S,T prijimaci?
Pokud ano, proc je "prenaset" ? Proc v bode B nevybudovast stejny
pristupovy bod ( SAT, DVB-T ) jako pro cast A.
A pokud jsou tam nejake specificke veci ( mistni televize...? ) tak
prenaset pouze tu nejakym levnym jednokanalovym pojitkem, pripadne
streamovat a prenest po 5,6GHz wifi.
Vyjde to takhle jednoznacne levneji, nez kupovat GE radio.
JaKub