mpeg2 enkoder pro 30 kanalu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 14 15:31:42 CEST 2009

2009/10/14 Milan Petrasek <milan.petrasek@gmail.com>:
> DDV,
>
> pro jednoho zákazníka řešíme problém. Potřebuje přenést vzduchem 30
> analogových TV kanálů (analogová kabelovka) mezi dvěma domy s přímou
> viditelností, vzdáleny jsou cca 1,2km bez možnosti optiky. Když
> pominu, že pro optiku existuje elegantní řešení s HFC modemy, je něco
> podobného pro radio?
>
> Našel jsem v ČR firmu B PLUS TV (www.btv.cz) která něco podobného
> nabízí, ale mají pojítko ve 24GHz pásmu, což je tedy ISM, ale pro 15
> kanálů daný spoj vyjde přes 700kCZK. Neexistuje nějaký levnější
> způsob?

> [...]

Není gigabit zbytečně moc? Jeden kanál by moh zabrat tak 6Mbit, krát
30 to je 180Mbit. Zkusil bych nejdřív stremovat a přenášet 1 analog TV
kanál po 100Mbit ethernetu, tak zjistíte, jestli to vůbec jde a jaký
bitrate je potřeba. Další problémy vidím ve výpočetním výkonu toho PC,
co to bude streamovat, možná jich na to bude potřeba několik.

Jo a ty settoopboxy s RF out - bude pro toho zákazníka vůbec
přijatelný mono zvuk? Jinak by to chtělo lepší stereo modulátory nebo
rovnou nějakou krabici all-in-one od nějakýho dodavatele systémů pro
STA.

P.K.