nastavenie rozlisenia displeja vo windows xp

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 14 09:51:15 CEST 2009

no vidis a prave ze je :-) Tiez pouzivam virtualbox od Sun-u (mimochodom
vynikajuci balik) a mam v tom nainstalovane Xp 64bit.
Ale po precitani mailu som zistil ze som na to isiel zo zlej strany. Ja
som sa snazil napasovat to okno cez rozlisenie vo windows. A ono stacilo
natiahnut/maximalizovat okno virtual boxu. Asi uz potrebujem dovolenku :-)
b.