Re: OT: výpočet topného tělesa

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Říjen 12 10:30:05 CEST 2009

Pamatuji si, jak jsem kdysi delal rezacku polystyrenu na 12V a take
jsem si spocital teplotu toho dratu podle tohoto vzorecku. Uz si
presne nepamatuji ty hodnoty, ale mel se do minuty rozehrat na par set
stupnu a nezahrival se vubec. Chyba byla v tom, ze jsem zanedbal
ztraty do vzduchu (proste mi to vzduch ochladil). Vim, ze je to uplne
jiny pripad, ale presto si dejte na ztraty pozor....

Honza