Re: výpočet topného tělesa

aze azehw@volny.cz
Neděle Říjen 11 20:29:52 CEST 2009

OT: výpočet topného tělesaK ohřátí 1m3 vody o 1 K je třeba 1,16 kWh.....dál trojčlenka.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Kručinský Ladislav
  To: HW-news
  Sent: Sunday, October 11, 2009 8:19 PM
  Subject: OT: výpočet topného tělesa

  Dobrý nedělní podvečer.
  Potřeboval bych ohřát 100 litrů vody z teploty 10°C na teplotu 100°C v nádobě s průměrnou izolací - bojler.
  Kdesi jsem vyšťoural rovnici Q = c*m*delta t, z čehož mi vychází že potřebuji 9000 kcal.
  Převodem na kWh mi vychází 10 kWh. Když vezmu 30% rezervy, měla by stačit dvě topná tělesa po 7,5kW abych této teploty dosáhl za cca 1 hodinu ?

  Nebo jsem někde udělal chybu ?

  Děkuji přítomným fyzikům za laskavé posouzení... ;-)

  Kručinský

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4498 (20091011) __________

  http://www.eset.cz