vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Říjen 11 11:53:49 CEST 2009

Jeste co se tyce systemu "spektrum" nasel jsem tenhle asi vycerpavajici
clanek:
http://www.rc-xxl.cz/spektrumrc/view.php?nazevclanku=pro-a-proti-pasmu-24-ghz&cisloclanku=2007060001
Autor to napsal asi nejlepe jak mohl, takze to vypada, ze predevsim
system  FASST bude asi dobre propracovany...