vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Říjen 11 08:10:35 CEST 2009

Toho se ani nebojim, (tady v Brne a okoli je 2,4Ghz urcite narvano a
nejakych par miliwat je kapka v mori) ale chtel bych proste vedet, jak se
veci maji, at uz legislativne nebo technicky.
Vladimir

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 10, 2009 11:42 PM
Subject: Re: vysilaci vykon modelarske radiostanice v pasmu 2,4Ghz

No a on to někdo chodí kontrolovat?

----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 10, 2009 10:19 PM

Dobry vecer, dnes je tu takovy klid, ze si nejsem jisty, jestli neni
konference zasekla :o), ale zkusim to. Otazka pro zdejsi modelare: odhodlal
jsem se k prechodu z 35Mhz na 2,4Ghz. Zvolil jsem dovoz z US. I s postovnym
vic nez o tretinu levnejisi, nez tady. Vysilac mam na stole, vse OK, jen
jednim si nejsem jisty - je na nem napsano NOT FOR USE IN EU. Na modelforech
jsem nasel neco v tom smyslu, ze v US je povoleny vyssi vysilaci vykon, ale
jaka je skutecnost jsem se nikde nedozvedel. Udaje se pohybovaly od 30mW
(Francie), resp. 100mW (zbytek EU) a od 300mW do 1W (US). Nevite nekdo, jaka
je skutecnost, resp. jake problemy muzou pri provozu vzniknout?
Dekuji
Vladimir