Linux, MIPS a pristup na porty

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Říjen 10 11:08:59 CEST 2009

Mame to na armu ale nejsem autorem toho programku, takze presne pouziti
neporadim, ale podivejte se na moduly jadra uio.ko a uio_pdev_genirq.ko jsou
to moduly z mainline kernelu, neni potreba je nijak patchovat.
Potom se pouzivaji pres /dev/uioX

Ale detaily budete muset hledat nekde v dokumentaci.

Nas program pouze reaguje na preruseni, nacita vstupy a vystupy neobsluhuje.
Navic vstupy jsou privedeny na externi CPLD a v nem vytvorene registry jsou
namapovany do pameti arma, cpld take generuje preruseni pri zmene na
vstupech.
Jsem presvedcen, ze s internimi gpio by se ale pracovalo na chlup stejne, jen
na jinych adresach.

Jakub Ladman