Trakcne baterie
Kručinský Ladislav
ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pátek Říjen 9 22:42:35 CEST 2009
Baterie ponechaná rok ve vybitém stavu je asi totálně sulfatovaná - tedy sirník olova který se tvoří vybíjením ve formě jemných snadno rozpustných krystalků měl dost času rekrystalizovat na formu která se prakticky nedá rozpustit.
Zkuste baterii připojit na proud který má asi 0.01C a nechat ji tak týden nebo čtrnáct dní. Předtím zkontrolovat hladinu elektrolytu ve všech článcích. Po těch čtrnácti dnech vybít do 1,75V/článek a znovu.
Proces opakujte dokud nedosáhnete alespoň nějaké kapacity. Ale jsem dost skeptický, většinou je koupě nové baterie jedinou pomocí. Chemické přípravky to taky nevyřeší.
Možná má nějaké lepší zkušenosti kolega Anděl ale za sebe bych rozhodně nic nesliboval.
L. Kručinský
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Friday, October 09, 2009 8:15 PM
To: HW-news
Subject: Trakcne baterie
Prosim o radu z praxe..
Bol som v jednej firme poziadany o opravu nabijacky baterii vysokozdvizneho vozika.
Pokazila sa pred rokom, odvtedy nechali baterie vybite len tak. Pred tym boli v dobrom stave. Aka je sanca, ze to mohli prezit ?
Či ma vyznam sa to vobec snazit opravovat.
Vopred dakujem za nejake skusenosti.
Milan Mlynarčík
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list