USB prepinac

Milan krata.milan@seznam.cz
Pátek Říjen 9 19:42:07 CEST 2009

No jde o to, ze uz jsem jich par mel a vsechny jsou v... a to uz me ty
"levne" veci staly dost penez.

Hlavni co bych si tam chtel naprogramovat je to, ze si zvolim presne
ktery port (ktere zarizeni) kam pustim. Proste kdyz chci prepnout jenom
klavesnici a mys tak nemusim cekat az dotiskne tiskarna atd..

Teoreticky budu potrebovat ovladace pouze pro ftdi prevodnik pro win. V
lin uz jsou zakomponovane a hub predpokladam, ze nebudu potrebovat nic.

Milan