[OT] SSD disk do Mini PCI-Express slotu.

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Říjen 9 17:18:24 CEST 2009

Na neco podobneho jsem narazil v souvislosti s navysenim diskove kapacity v
mem EEE901 a zjistil jsem "divne veci" - existuji SSD se SATA nebo s IDE, ne
kazda deska umi SATA (nebo IDE) v miniPCI-E. Prave v tom EEE901 je snad
jeden interni slot jen s IDE a druhy i se SATA, takze nektere SSD chodi jen
v jednom ze slotu. Kazdopadne kdyz ve slotu fungujou, jsou videt normalne v
BIOSu.

Nezkoumal jsem to do hloubky, prodejci vetsinou pisou, jestli je disk EEE
compliant nebo ne, takze jsem nemel tu potrebu dal hledat.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "Konference HW news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 09, 2009 5:05 PM
Subject: [OT] SSD disk do Mini PCI-Express slotu.

V souvislosti s Mini-ITX deskou si hraju s SSD diskem OCZ 16GB.
Dal jsem ho do desky od Adlinku MI-110 a nyni i do notebooku. V obou se
to v systemu WinXP nijak nehlasi, nijak nedetekuje.

Protoze s tim nemam zkusenosti ptam se, jak se ty SSD do mini PCI-E
chovaji? Ukazou se hned v systemu? Ten SSD disk je vetsi (delsi) nez
treba WiFi karta z toho notebooku. Znamena to, ze na nej musi byt jiny
PCI-E slot nez je treba na WiFi?

Diky.

--
Martin Hanek