MiniITX

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Říjen 9 12:37:21 CEST 2009

Deska stala asi 4000 bez DPH a mame ji od www.finecom.cz.
Protoze ma mobilni chipset tak se hreje velmi malo. Vetsina kondiku je
tech plechovych, tak snad nevyfouknou. Dale:
- USB ma 4 vzadu a 2 na pinech
- COMy ma 2 vzadu a 2 na pinech
- LPT nema
- graficky vystup D-SUB a DVI-I, dual channel LVDS 18-bit
- 2x SATA
- 1x PATA
- 2 GB LAN RTL8111
- RAM 1x slot SO-DIMM max. 2GB, jeden SLOT neni zapajeny
- audio RTL ALC888
- 6W audio zesilovac, vystup na piny - TPA3005D2
- sw Watchdog 1-255 sec/min
- 1x CF card socket type II zespodu
- 2x PS/2
- 1x mini PCIe, 1x PCI
- TPM chip Infineon
- super IO Winbond W83627

Zkusenosti:
Protoze to chceme jeste na MS-DOS, tak jsme testovali hlavne toto. Pro
ty sitovky neexistuje packet driver, ale da se to obejit.
BIOS podporuje MASS storage zarizeni a zobrazi je jako HDD. Kopirovani a
zapis je rychly jak ve windowsech i v tom DOSu.

Koupili jsme 16GB SSD disk do toho mini PCI-E, ale nevidim jej ani v
DOSu, ani v biosu ani ve WinXPSP3. Mame s tim nekdo zkusenosti? Nevim co
je spatne.
Mimochodem, ty ciste WinXPSP3 s ovladacema jsou subjektivne dost rychle.
Zda se mi to stejne jako na mym PC.

Jeste cekame na tu desku od Avalue. Ta je podle obrazku stejna, mela by
byt za stejne penize nebo levnejsi a bude je dodavat www.elatec.cz

Vcera jsem byl na seminari Avalue, delaji toho mraky, ruzne provedeni a
formaty, ruzna vybava. Elatec by to mel dlouhodobe dodavat, vyrobce
slibuje dlouhodobou podporu atd. Vice na http://www.avalue.com.tw/

Martin Hanek