MiniITX

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 8 23:46:19 CEST 2009

Spotreba bude asi v pohode. Ted mam VIA C3 a ta zere 30W,  jestli si dobre
vzpominam. Zdroj mam od Emka 150W, takze rezerva tam je. Doufam ze to ma
stejny konektor. Ve skrini je HDD 2,5" a velky vetrak na male otacky. Chtel
jsem tam dat zase VIA desku, ale jsou nejak moc drahe.

Dneska jsem si prosel jeste nejake stranky, ale co me dost zarazilo byla
spotreba. Ta se skoro nikde nepise. (A jak pak mam koupit zdroj?)

ION ma dobrou grafiku, na deskach intelu je slaba. Na stroji pojede bezny
soft. zadna grafika, provoz 24/7. Takze mala spotreba a slusny vykon. Atom
ma 4W, dual 8W, takze se urcite vyplati dvojjadro.

Prosel jsem docela dost stranek a je tam porad vsude stara 945, novy chipset
Poulsbo skoro nikde.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 08, 2009 8:43 PM
Subject: Re: MiniITX

Ta deska od Zotacu ma pouze jedno jadro. Chtel jste co nejvetsi vykon,
ne? Verze A a D ma dvoujadro. Nove udelali verzi F a tam ma dokonce
PCI-E x16 na grafiku:
http://pden.zotac.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=185&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1
COMy tam date pres nejaky prevodnik? Ale divam se ze nema PCI.

Pokud to nemusi byt s IONem a chcete vice COM portu, tak treba tyhle:
http://www.adlinktech.com/PD/web/PD_detail.php?cKind=&pid=872&seq=&id=&sid=
http://www.avalue.com.tw/products/EMX-945GSE.cfm

Ty desky jsou nejspise stejny. Prvni mame na stole asi tyden, na 2 GB
sitovky, 4 COMy, hromadu GPIO pinu, chipset Intel mobile, pasivni
chlazeni - nehreje se atd. Na druhou cekame, cena cca 3500 az 3800 bez
DPH. SPotrebu jsem nemeril, ale do tech 20W se taky myslim vejdou.

MH