Linux, MIPS a pristup na porty

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Čtvrtek Říjen 8 23:04:02 CEST 2009

A nešlo by vyjít ze zdrojových kódu toho driveru nebo ještě lépe nějaké dokumentace a napsat si driver vlastní?

---------
Adam Heinrich
www.adamh.cz

-původní zpráva-
Předmět: Re: Linux, MIPS a pristup na porty
Od: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
Datum: 08.10.2009 22.28

Tohle je prave pristup pres driver. Ty GPIO jsou obsluhovane
driverem a uzivatelsky program vola sluzby toho driveru.

Ja bych se ale prave potreboval dostat na HW, tj. zapsat primo
do IO portu toho HW. Samozrejme na blikani LED na GPIO pristup
pres driver plne vyhovuje. Ja ale potrebuji cist/psat primo do registru
radice Ethernetu a dalsich periferii (proste to pouzit ne jako
linuxovy pocitac, ale jako MCU).

Jinak tohle je taky odpoved na drivejsi dotaz (myslim, ze pana Vicka),
jestli na nedavno probirane desce s ARMem bude moct pouzivat
pristup ala MCU.
Ne, jednoduse ne.

Ale i tak diky.
rollfree

Od: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>

Tohle je nejaky priklad (zrejme odnekud ze stranek http://www.sunspot.co.uk/Projects/sweexproject.htm)

Uz jsem si s Edimaxem zase strasne dlouho nehral, ale tohle a podobne primitivni programky mi tam chodily.

Jakub Serych

P.S. kompiluje se to primo na Edimaxu, navod je taky nekde na sunspotu