LCD 2x16 z GM radeji snad nekupovat

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 8 11:54:51 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 8.10.2009 od Michal Krestan:

> Jak se tu nedavno resilo, ze nekomu nesel inicializovat LCD z GM,
> tak tu mam podobnou prihodu. Uz pred par lety jsem koupil v GM
> moduly 2x16 s zelenym podsvetlenim a nechodil ani jeden. Pak jsem
> koupil ty same jinde a bylo vse bez problemu. Inicializace byla
> podle toho stroheho datasheetu. To same se opakuje ted. Potreboval
> jsem do jedne aplikace 2x16 bez podsvetleni, protoze s podsvetlenim
> se mi tam nevejde a displej nedela vubec nic. Akorat je videt, ze
> jeden radek sviti a druhy ne, jako by se do nej nikdy nic
> neposilalo. At jsem tam zkousel poslat cokoliv, tak tento stav je
> [...]

Nepouzivam sice displeje z GME nijak ve velkem, vetsinou pouzivam
jine, ale tech z GME jsem uz mel take dost a nikdy jsem nemel zadny
problem. At to byly male, vetsi, textove, graficke, nepodsvicene,
podsvicene, a nebo ten nedavno diskutovany s cervenym podsvicenim.

Jinak muj tata si tuhle nakoupil dva displeje 2x16 z GME deklarovane
jako bez podsviceni a prisly mu normalni s podsvicenim.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz