OT: jak obnovit smazane soubory

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Říjen 8 09:44:39 CEST 2009

Ak je dolezitost suborov velmi velka, doporucujem
radsej uz neinstalovat nic a v buducnosti okamzite
(radsej tvrdo) vypnut, nainstalovat nejaky lepsi uneraser
na iny pocitac, pripojit tam disk a az potom robit obnovu.

U mna kedysi daavno fungoval Restorer 2000 full, trial
verzia tusim len zobrazi obnovitelne subory, ale cena
za licenciu bola kedysi 3-4 roky dozadu prijatelna.

Prave pozeram, ze teraz sa to vola trosku viac trendy
a stoji to $29,90, dobra cena za taky maly zlozvyk :-)

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.

adresa Landauova 16