Necitelne znaceni soucastek

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Středa Říjen 7 21:18:10 CEST 2009

Nektere fotoaparaty umi i v nahledu na LCD specialni efekty jako sepie,
cernobile foto nebo perokresba - jemnovite ta by to mohla zvyraznit, ale
je to jen napad, nikdy jsem tyhle efekty nepouzival tak nevim jak moc je
to realne. A jak uz tu bylo receno, k zjisteni napeti toho stabiliku Vam
staci zdroj, voltmetr a kontaktni pole, pak jen zastrcit, precist
hodnotu a dalsi...

Ales