Regenerace NiCd aku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 7 21:16:23 CEST 2009

To je ale jinak. Take jsem resil vymenu/repas akupacku v mem
akusroubovaku za 890Kc s dvema packy, ktere odesly behem pul roku.
Akusroubovak byl ale slusny, dvourychlostni s brzdou. Tak jsem to
risknul a u kolegy modelare nechal osadit Sanyo 1700SCR coz jsou
neznicitelne NiCd co daji i 50A a u nej nechal naformovat a musim rict,
ze to je neskutecna pohoda a za tech 1200Kc (18V pack) to stalo. Nabijel
jsem to zatim od ledna 3x. Jen mam trochu obavu o motor protoze ty tvrde
baterie vyrabeji slusne jiskry na komutatoru kdyz se to zatizi.

Nova vrtacka by stala treba stejne ale za pul roku bych byl tam kde jsem
byl tedy v ...
Tyhle baterky me urcite prezijou.

RV