Regenerace NiCd aku

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Říjen 7 18:52:19 CEST 2009

Take jsem to resil a po zvazeni ruznych moznosti jsem to udelal nasledovne:
NiĆd jsem vykuchal, koupil 12V/ 1,3Ah gelovy aku
http://www.gme.cz/cz/index.php?product=540-188 , do puvodniho obalu ho
napasoval (s troskou rezani a brouseni), no a vrtacka vrta jako v dobe sve
nejvetsi slavy. Za nejakych 160,- na stole v ceskych. Tak si myslim, ze by
to slo i se dvema Pb na 24V.
Vladimir

Zachraňuji akupak k příklepové vrtačce. Nové kupovat nechci, muselo by
jich být 24, to už je drahé. Samovybíjení nevadí, mám k tomu i nabiječku
na 20min. Chci vyvrtat pár děr do betonu, a pak zas bude rok ležet..
To už raději přestavím PC zdroj na 24V pro pohon té vrtačky.
Lubor